Jezero Modrac od samog nastanka fascinira ljude i ljudi uzivaju u njegovim ljepotama, nama biciklistima se pruza mogućnost da sa biciklom vozimo krug oko jezera Modrac, start mog kruga je bio pred hotelom Senad od Bosne u naselju Prokosovići, uz samo jezero sa nevjerovatnim pogledom, krenuo sam u smjeru kazaljki na satu, i vozio prema Lukavcu, prije semafora skrenuo sam lijevo i ušao u naselje Bokavići i pratio cestu uživao u ljepotama starim kućama, džamijama, spomen česmama pored puta gdje sam točio vodu, i onda se ukazujue uspon, kojim dodjemo do Kiseljaka kroz predivne pejzaže, spuštamo se nizbrdicom do Ljubača, i kod mlina Ljubače izlazimo na magistralni put, kojim vozimo 50 metara gdje skrećemo desno u Naselje Suha, prolazimo pored Hotela President, kada prodejmo Suhu ulazimo u Naselje Priluk koje ima najstariju dzamiju oviih krajeva potiče iz 1770 godine, pored koje prolazimo, nastavljamo do mjesta Poljice, gdje nas putokaz vodi za Lukavac, i nastavljamo do mjesta Mosorovac na benzinskoj Nasko skrecemo desno i Ulazimo u Prokosoviće kroz koje put vodi neposredno uz jezero sa prelijepim pogledom, i dolazimo ponovo do hotela Senad od Bosne gdje mozemo se osvjeziti uz neko piće ili neki ručak ako smo gladni. Staza je srednje zahtjevna može se voziti i cestovni bajk jer nema makadama ili mtb.